CELE MAI BUNE EXERCITII DE FACUT IN PERECHE

Ce e mai bun decat o sesiune de antrenament unde iti relaxezi mintea, eliberezi ceva endorfine si arzi calorii? O sesiune de antrenament in pereche!

Ce e grozav la antrenamentul in pereche, fie cu partenerul tau sau un prieten, este ca te motivezi mult mai mult. Si asta pentru ca va aratati unul altuia ca puteti mai mult decat ati crezut. Motivandu-va si comparandu-va rezultatele unei performante mai bune, va bucurati impreuna de endorfinele eliberate”, spune antrenorul de fitness Jan Jiskra


Pe langa greutatea corpului tau sau a echipamentului, te poti folosi si de greutatea partenerului. Vezi urmatoarele cinci exercitii prin care iti poti intari corpul, dar si relatia, in doar 20 de minute.
 

1) Genuflexiuni cu o minge medicinala

Ai grija la: inclina-te pe spate in timpul genuflexiunilor, fara a-ti arcui partea lombara a coloanei, pastreaza-ti greutatea pe intreaga suprafata a piciorului, impinge genunchii in exterior, pastreaza-ti coloana intr-o pozitie cat mai dreapta, impinge umerii in jos.

Iti intaresti: picioarele, umerii, abdomenul

Durata: 30 secunde

  • Pauza: 10 secunde

2) Fandari din saritura cu o minge medicinala

Ai grija la: pastreaza-ti bratele si picioarele intr-o pozitie stabila, pieptul sa fie mereu activ si ferm, coloana cat mai dreapta, tine-ti genunchii intr-un unghi cat mai potrivit cand fandezi

Iti intaresti: picioarele, pieptul, umerii, abdomenul

Durata: 30 secunde

  • Pauza: 10 secunde

3) Flotari cu batutul palmelor

Ai grija la: pastreaza-ti mijlocul stabil, nu-ti lasa coloana sa se arcuiasca, tine umerii drepti (indeparteaza-i unul de celalalt), fa flotarea completa si lasa-ti pieptul sa atinga solul.

Iti intaresti: partea superioara a corpului, mijlocul

Durata: 30 secunde

  • Pauza: 10 secunde

4) Intinderea corzii elastice

Ai grija la: tine-ti genunchii usor flexati, pastreaza-ti mijlocul ferm, lasa umerii jos si usor pe spate

Iti intaresti: partea superioara a corpului, mijlocul

Durata: 30 secunde

  • Pauza: 10 secunde

5) Intinderea bratelor cu o coarda si rotatie (Pallof press)

Ai grija la: pastreaza muschii pieptului si abdomenului incordati si fermi, impinge umerii in jos si usor spre spate, tine-ti bratele intinse, pastreaza coarda la partea mijlocie a corpului pe intreaga durata, roteaza-ti doar trunchiul, schimba partea.

Iti intaresti: pieptul si abdomenul, bratele

Durata: 30 secunde

  • Pauza: 10 secunde
  • 6 runde, 5 repetari pe runda
 

Bonus de Sf. Valentin: TESTEAZA-TI PUTEREA ABDOMENULUI

Partener 1 – Pozitie fixa cu genunchii putin indoiti, spatele drept

Partener 2 – Tine-ti corpul incordat (plank), bratele pe langa coapse, ridica-ti corpul si lasa-te pe partea superioara a spatelui

Partener 1 – Relaxeaza-ti picioarele din cand in cand; scopul partenerului 2 este sa-si pastreze corpul cat mai incordat, in timp ce gambele  sunt foarte putin relaxate.

Iti intaresti: ambii parteneri isi intaresc abdomenul si mijlocul, cat si gambele

________________

Autori: Andrea Burgerová (@abugyna) & Jan Jiskra (@jiskric_coach)

________________

Shop the look: